
Publicaciones Similares
LA PORCIÚNCULA: QUINA ESCOLA SOM I CAP A ON ENS DIRIGIM.
L’AFA (associació de famílies d’alumnes) i l’escola han col·laborat en un procés de reflexió conjunta. El resultat d’aquest procés el descrivim en el comunicat adjunt. ESPERAM QUE US AGRADI.

Inici de les activitats extraescolars
Està previst que comencin el dia 17 d’octubre, la setmana anterior us hi podreu apuntar. Aviat tendreu tota la informació, els horaris, preus i com apuntar-s’hi. Disculpau pel retard i les molèsties.
Eleccions Consell Escolar
5: Eleccions pares, mares, tutors, tutores Degut a la particular situació que vivim, aquest curs es podran votar els candidats mitjançant un formulari: https://forms.gle/PcSHketg5Gbh7R2K8 El temps que estarà obert, serà el que consta damunt el calendari i que va ser aprovat per la Junta Electoral: de 14’15 a 17’00 hores d’avui, el 30 de novembre….

Millores «per un tub»
¡Graçies a tots vosaltres!

Apunta’t a PreJufra La Porciúncula
Grup franciscá solidari propi dels franciscans TOR, en el seus col.legis Programació del curs

BEQUES I AJUTS.
AJUTS MENJADOR CURS 22-23 DATA LÍMIT: 30 DE JUNY